Wednesday, 2 May 2012

wordless wednesday - physical

pertama, terkesima jap bila pulang dari kerja tengok rambut Alyff dah pendek macam ni. Gonjeng. Wahai rambut, tumbuhla dengan cepat & pantas!
kedua, dalam sekelip mata Alyff secara tak sengaja ter'cakar' dahi Aryssa sampai ade segaris luka. Tapi Aryssa rileks je tak nangis. Aku yang tengok ni hampir nangis. Wahai kulit, sembuhlah dengan cepat & pantas! (tanpa tinggalkan kesan parut plssss) Anak dara ni wey, aku kene jaga setiap inci kulit biar takde parut. Hehe.

4 comments:

yatie chomeyl said...

ololo sian aryssa, harap2 cpt hilang lah parut tu.

HaNa NyoTa uHArA said...

aryssa makin cumel.. aduii geram nyeee

Farah said...

ahahaha aku kalau nengok keletah anak2 ko mesti nak tergelak..nila seronoknye ade anak ramai..mcm2 peel la

Saya said...

sonok kan anak ramai(mesti aza geleng kpala)keke..takpe aza,nanti tue rmai nak jaga aza mcm baby jugak.

sygnye anak dara die sorang tu..mmuah aryssa